Шведската блогърка Elin Kling
Идеалният пример как един най-обикновен блог може да ти помогне да нагазиш в дълбоките води на модата
Elin Kling е със сигурност най-известната шведска блогърка, но това е съвсем нищожно в сравнение с останалите й постижения.
Основател е на Fashion Networks International и собственик на NOWMANIFEST – наскоро продадената на Conde Nast онлайн платформа за мода. Освен това русокосата мадама е и моден директор на списание STYLEBY, което тя основава заедно с голямата медийна компания Bonnier в Швеция.
Пише на свободна практика за редица медийни издания от 2007 насам, лице е на много рекламни кампании (една от тях е на Louis Vuitton, в която си партнира с Hanneli Mustaparta и Miroslava Duma). Elin е и първият моден блогър в света, който създава своя линия за H&M. Сътрудничеството с марката започва през 2011 година, а малко по-късно през същата година тя обединява сили с Guess, за които създава линия, чиято кампания пък е заснета от легендарния Patrick DeMarchelier.
Нейният блог Style by Kling печели множество награди, съвсем скоро след старта му, красивата Elin започва да се изявява и по телевизията като водеща.
И така: редактор, стилист, блогър, водещ, собственик на списание, дизайнер – пропуснахме ли нещо?
Убедени сме, че да водиш толкова напрегнат и интензивен живот е изтощително, но именно ето такива жени продължават да бъдат вдъхновение и пример за нас.