Българската следа в световния маркетинг
Кой грабна Международната награда за дигитален маркетинг?
Като типични градски и млади хора ние прекарваме голяма част от времето си в интернет. Именно заради това се интересуваме от всичко, което се случва в него. В последните години дигиталният маркетинг се превърна в движещата сила на онлайн пространството за почти всички големи компании. За наша огромна радост вече има и българска следа в тази иначе сложна материя.
"Сбъдни Коледа" е супер успешната кампания на Coca-Cola и Rakuten Viber, която грабна Международната награда за дигитален маркетинг.
Българският проект успя да се пребори с лекота с невероятната конкуренция от останалите участници. Така вече гордо могат да се нарекат големите победители на десетото юбилейно издание на Effective Mobile Marketing.
Техният приз звучи точно толкова тежко и отговорно, колкото е: "Най-ефективна кампания с потребителско съдържание". Причината да получат наградата е иновативният им подход съдържание да се генерира само от потребители, които да споделят свои видеа в социалните мрежи. Специалните филтри във Viber чат бота на Coca-Cola позволи на потребителите си да направят посланията към приятелите си още по-лични. Така за по-малко от месец коледният дух се понесе с лекота в интернет.
Над 160 проекта. Това са всички кампании, участвали в юбилейното издание на Effective Mobile Marketing Awards в Лондон. "Най-ефективна инфлуенсърска кампания" и "Най-ефективна кампания с потребителско съдържание" са само част от всички 21 категории. Голямата награда на форума спечели не кой да е, а световноизвестният футболен клуб "Ливърпул". Изключителните постижения и иновациите на всеки един от победителите са основният критерий, по който са избрани сред всички останали претенденти. А ако искате да видите всички победители, може да го направите ето тук.
На фокус: Спечели 10 000 ерво с една снимка
Христо Петков от Stinky Socks: Успехът е в липсата на еднообразие
А ти гледа ли новото ни видео?! Лято е – топ коктейлите те чакат