\“Новият\“ fashion (tr)END

Или защо да си черната овца е добър знак

0 коментара Сподели:

Всички знаем за вродената нужда от принадлежност – към семейство, към приятелска група, професионална сфера, екип от колеги. А също и как се проявява обединението по друг признак, любимата тема за огромен набор от майтапи в резерв и вдъхновение на хиляди meme-та из интернет – приликите между хората с различни музикални предпочитания. Но хвърлянето на салфетки или характерната употреба на разни субстанции (освен урана във водата) не са тема сега. Искаме – не искаме, всеки спада към някаква група, дори и да не е от тези.

Всеки един обаче се старае да се отличи от останалите и embrace-ва уникалните си качества… или само докато не се появи някой пореден „писък“ на модата и не се качат първите снимки, които го демонстрират в социалните мрежи. Тогава магически се забравят постулатите за това, как трябва да си различен и още повече – да имаш собствен стил. И точно тогава се случват униформените налудничави модни  trend-ове.

ЗЕЛЕНО ЯКЕ, РОЗОВ ПУХ
Ера Истрефи безспорно е доста яка, но не и зелените клонинги, които последваха след нейния клип. Парките и бомбърите бяха бум тази зима, но специално тези в масленозелен цвят и отличителен розов пух бяха в култ. Тази комбинация беше интересна в началото, но не и след превръщането й в униформа и появата на безчетна армия от зелени миньони, които очакваш всеки момента да ти запеят bon, bon, bet u wanna taste it! Не, никой не иска „уникално“ яке, което всяка трета има. Защо не сме като малките деца, които си „заплюват“ неща за запазена марка, като „моят любим цвят е синьото“, „само аз нося диадема“ или „винаги съм консул на народна топка“, ти не може?

И не се концентрираме в това да се отличим, вместо да залагаме на якето с пух от фламинго – пу за мене, за тебе и тебе.

#CHOKER МАНИЯТА
Следващата модна вълна, която ни заля, беше тази на choker-ите. Връвките около врата с камъче, перличка и най-различни допълнения бяха наистина оригинални и стояха като готин акцент на различни outfit-и, докато и те не „мутираха“ от деликатен аксесоар в кожени нашийници по вратовете на повечето момичета с огромни висулки като медали (не искам да мисля за какви постижения). Вярно е, че много от нас, женското съсловие, сме опасни (особено ако се съди по заплашителните статуси във Facebook към „истинските мъже“), но това, силно се надявам, не значи, че скоро освен каишки ще се носят и намордници.

Choker трендът стана толкова масов, че наистина ни задави!

Да се въздържиш от кожени каишки с капси, шипове и бодлива тел ще е доста по-добре от това да будиш въпроси като „Ласи, ти ли си?“ или „Къде ти е камшикът?“.

МРЕЖЕСТИЯТ ЧОРОПОГАЩНИК
………………………………………………………………………………………………………….

Пауза, за да имаме време да осмислим, че наистина се случва.

Нямам идея откъде се взе тази умопомрачителна тенденция, но тя умишлено е „за десерт“ като най-ярък и актуален пример за сляпото следване на каквото носят всички. Преди се подигравахме на загащените хора, а сега се опъват чорапогащници до гърлото, задължително под скъсани дънки, за по-въздействащ естетически ефект, наподобяващ връзка с картофи. Няма нищо елегантно, стилно и classy в тази мода ала erotic dancers. Сигурно проблемът е в моята идея за какво е красиво, но наистина недоумявам кой би искал да прилича на рибка, уловена в серкме?!

Животът (и социалните мрежи) ни среща с най-различни хора, но тези, които имат въздействие върху нас и помним, са различните, „черните овчички“ – отличаващи се от тълпата по начин на мислене и със собствен стил. Всеки по своему е уникален и би било прекрасно, ако влагаме времето и енергията си да подсилим отлъчващите ни от стадото черти и да бъдем като тези хора. Това означава да се обличаме, както именно на нас ни харесва и както ще се чувстваме добре, да следваме СОБСТВЕНИЯ си стил и усет. Ако това включва дори анцуг Coco Chanel, който би причинил инфаркт на самата нея, супер! Но нека бъде, защото точно ти се харесваш така, а не заради поредната масова мода.

Още по темата за трендовете: отслабване…или женските заблуди през погледа на един мъж.

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *