Билет до Берлин с Ballantine’s

Ако спечелиш конкурса за видеоклип по ремикс на песента “До вчера”

0 коментара Сподели:

Пътуваш за три дни до Берлин с любимия и обикаляш баровете селектирани от Ballantine’s. Лесна работа, само трябва да направиш такъв видеоклип по ремикс на песента “До вчера” на Братя Аргирови, че да избиеш конкуренцията и спечелиш  конкурса New Bottle Same Great Taste (Нова визия, същият страхотен звук) на Ballantine’s. 

Има вече трите ремикса на песента направени специално за кампанията от DJ екипите на 1000 Names и младият електронен лейбъл WTF IS SWAG. Те могат да бъдат изтеглени от сайта на конкурса www.NewPictureSameGreatSound.com  до 2 октомври. Песента е записана за първи път през 1983 година и веднага става хит №1 в България и Унгария в продължение на 5 седмици.  Идеята сега е да се облече добре познато съдържание в нова визия, което всъщност вече направи Ballantine’s. Скоч уиски номер едно по продажби в Европа вече стартира нова глобална маркетинг кампания Stay True, Leave an Impression и налага нов, модерен дизайн на бутилката в линията Finest. Новата бутилка е на българския пазар от юли 2013 г., но ще бъде официално представена със серия иновативни активности в рамките на кампанията през септември.

Ballantine’s

“В годините бутилката на Ballantine's рядко е сменяла дизайна и формата си, но се надяваме нашите лоялни потребители да разпознаят себе си в тази промяна, и да привлечем нови почитатели от модерното поколение на уиски потребители”, казва Полина Влахова – маркетинг директор на „Перно Рикар“, дистрибутор за България. Слоганът на кампанията на Ballantine's Stay True Leave an Impression напомня, че най-важно е да останеш верен на себе си, да вярваш в способностите си, защото това със сигурност оставя позитивно впечатление у другите.  Освен това Ballantine's винаги следва посланията на създателя Джордж Балантайнс, а той държи да е винаги пионер в това, което прави, като остава верен на перфектният бленд от малц и житни зърна от  най-добрата селекция в цяла Шотландия.

В конкурса New Bottle Same Great Taste  могат да участват безплатно както професионалисти, така и любители.

След крайната дата за участие – 25 септември, видеата ще бъдат активирани за онлайн гласуване от страна на публиката. В журито на конкурса са включени музикалният журналист Ивайло Спасов, Весела Данчева и Иван Богданов от студиото за анимации Compot Collective и продуценското дуо Мисирков/Богданов. Те ще определят победителя, който ще получи „голямата награда“ – уикенд пътуване за двама до Берлин, с организирано посещение на специалната селекция нощни клубове на Ballantine’s.  „Награда на публиката“ ще донесе на избрания  GoPro камера.

 

Всички условия и подробности на конкурса могат да бъдат намерени сайта на конкурса www.NewPictureSameGreatSound.com, както и във Facebook страницата на Ballantine's Bulgaria. 

Сподели:
Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *