ГУБЯ КОНТРОЛ, КОГАТО…

…или защо все повече милениал потребители ограничават количеството алкохол, което консумират

0 коментара Сподели:

Човечеството се отдава на консумацията на ферментирали течности откакто свят светува и почти от също толкова дълго време дискутира ползите (и вредите) от тях за здравето. И ако допреди няколко години пиенето на алкохол и отчасти прекаляването с него беше някак си в реда на нещата, то напоследък тази тенденция намалява, а младите потребители рязко се отказват от безпаметните състояния.

И това не са празни приказки, а резултати от ново глобално проучване върху навиците на консумация на алкохол сред милениал потребители (на възраст 21-35г.). То разкрива, че 75% от тях все повече ограничават количеството алкохол, което консумират, когато излизат вечер.

Популярността и обсега на социалните медии сред тази възрастова група показват, че контролът над собствената им представа за себе си е от първостепенно значение.

Проучването е проведено от името на HEINEKEN, в 5 държави сред 5,000 участници на възраст от 21 до 35 г., консуматори на премиум бира, като то е специално изготвено, за да подпомогне най-новата им кампания "Moderate Drinkers Wanted", която е част от глобалната платформа "Enjoy Heineken® Responsibly".

В резултатите отчетливо можем да различим кое всъщност е доброто и кое лошото лице на алкохола. Разбира се, в дъното на нещата стои количеството, което надхвърлящо определени стойности пречи да сме:

 "Господари на собствената си вселена"

• 59% от милениал поколението твърдят, че основната мотивация за ограничаване на алкохолната консумация вечер е да не загубят контрол.

• Повече от един на всеки трима (36%) признават, че са страдали от  "социално засрамване" заради снимки в социалните медии, на които изглеждат пияни.

 "Фокусирани върху бъдещето"

• 88% са съгласни, че те самите са отговорни за това как ще се развие животът им.

• 69% смятат, че трябва да работят по-усилено от родителите си, за да постигнат успех в кариерата.

• Когато става дума за намирането на "голямата любов", 97% смятат, че прекомерната консумация на алкохол не води до благоприятни срещи и влюбване.

• 71% смятат, че животът им е по-добър, когато имат контрол над поведението си.

"Избираме качеството пред количеството"

• Вкусът (41%) и качеството (32%) са най-важните при избора на алкохолна напитка.

• Цената е от ключово значение за всеки пети (19%), докато алкохолното съдържание е важно за по-малко от един на всеки двадесет (4%).

• Тенденциите за хубава вечер се променят – милениал поколението все повече предпочита приятели и добра храна пред прекомерната консумация на алкохол. Те търсят и "нови преживявания" (49%), вместо старите начини за "голямо забавление" (39%).

Изводите, до които социолозите категорично стигат, позовавайки са на тези данни са, че:

Милениал поколението е израснало в период на бързи технологични промени, глобализация и икономически сътресения. В резултат, техният възглед за живота е доста по-различен от този на предишните поколения. Те са посветени на създаването на положителен начин на живот. Умерената консумация на алкохол е един аспект на това – поемането на контрол, взимането на положителни лайфстайл избори и старанието да взимат най-доброто от всяка възможност, която им се удава.“

По този повод, HEINEKEN стартира нова кампания, водена от марката Heineken®, озаглавена "Moderate Drinkers Wanted". За първи път, жените са в основата на кампанията – те притежават силата да насърчат мъжете да консумират алкохол умерено, когато излизат вечер. Показвайки положително поведение, HEINEKEN вярва, че може да помогне за промяната в отношението на потребителите към употребата на алкохол.

 

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *