Дяволски секси с ангелски криле

Какво крие под перата си най-популярният бранд за бельо в света Victoria’s Secret

0 коментара Сподели:

Напрегнати, перфектни тела се разхождат в бекстейджа. Остават минути до спектакъла. Емблематичните криле на бранда превръщат жените в бляскави героини на собствените им мечти. Всички се вълнуват. Стоят неподвижно, докато екипът по дизайн изпробва върху тях току-що излезли от 3D принтера корсети. Един намества пера върху раменете на моделите, друг си прави селфи и позира за фотографите. Зад тази дългоочаквана вечер стоят купища скици, търпеливи ръце, които лепят, пришиват и сглобяват ведно загадки и фантазии.

Victoria's Secret е всичко друго, но не и обикновен бранд за бельо. Виждаме таланта ѝ да пренася в друга реалност на всяко нейно грандиозно шоу.

Дизайнери, художници и скулптори създават детайла на събитието сред творчески хаос от пера, жици, безопасни игли, телени конструкции и куп платове… И накрая получават чифт ангелски криле.

Victoria’s Secret ревностно отглежда своята свежа перспектива, която не се побира просто в размера „60-90-60“. Марката търси модели, които съчетават в себе си секси и достъпно. Само така хората се влюбват в приказката, която пристига заедно с покупката. Изборът на посланици е ключова стратегия, която работи добре и превръща моделите на Victoria’s в международни звезди. Но освен бляскави, триковете, с които брандът привлича внимание, са и ненадминати – зашеметяващият каталог и грандиозното шоу не спират да го доказват. Именно там може да видите как изглежда сутиен за 2 млн. долара – изкусна смесица от златни листа, диаманти, сапфири и топази…

Маркетингова екстраваганца, живи изпълнения на популярни музиканти и подиум, по който преминават най-красивите жени в света.

Точно 23 години след първото шоу на бранда, наречено от  журналистите „събитие на века“, Victoria’s Secret не спира да надскача собствената си летва. Моделите ѝ са шампиони в модата. Крилете – олимпийски златен медал.

Но преди да размаха крилете си, Victoria’s Secret е била само едно грозно пате, родено в главата на станфордски студент… В средата на 70-те Рой Реймънд влиза в магазин, за да купи бельо за жена си. Бързо се разочарова: дебели нощници със щампа на цветя? А продавачките го мислят за первезник… Тогава решава сам да създаде магазин за женско бельо, в който мъжете да пазаруват спокойно.

Алелуя! Викториански будоар, с тъмна дървена ламперия и копринени завеси, с името Victoria! 

Така изглеждала първата Victoria’s Secret през 1977 в Калифорния. Новаторска идея, разбила табуто, че бельото трябва да е просто практично и издръжливо. Благодарение на каталога, разпращан на клиенти от цялата страна, пет години по-късно Victoria’s се сдобива с още три магазина в Сан Франциско. В модела на Реймънд обаче изглежда нещо куцало. Да продаваш секси бельо по онова време не било лесна работа. И тук в историята се появява Лесли Уекснър. „Влязох в малък магазин, който беше викториански – не английски викториански, а като бардак, обзаведен с червени плюшени канапета“, разказва той за първата си среща с марката. „Там обаче имаше предизвикателно бельо, каквото до този момент не бях виждал.“ Уекснър открива проблема – Реймънд е забравил да привлече жените. Тогава Лесли купува веригата и каталога, създава нова среда в магазините и казва „сбогом, тъмно дърво и кървавочервено, здравейте, позлатени украси, флорални щампи и шишенца с парфюм“… Дори моделите в каталога отразяват новия имидж – сякаш преди малко са слезли от страниците на Vouge. Жените започват да пазаруват, мъжете да разглеждат каталога и планът на Уекснър проработва.

В средата на 90-те, когато марката въвежда линия бельо, наречена Angel, настъпва преломният момент – Victoria’s Secret избира името, за да заяви своите жени посланици. Така се раждат ангелските криле на желанието, които понасят бранда към върха на модния бизнес, а неговите клиенти – към седмото небе.

Секс, бутици и рокендрол

Фибите, фибите – още са живи

Какво се случва в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *